Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Доротюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Доротюк О. Г. Громадська, наукова та правова діяльність Петра Недбайла у воєнний та післявоєнний період [Електронний ресурс] / О. Г. Доротюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2014. - Вип. 12(1). - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2014_12(1)__16
| 2. |
Доротюк О. Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів [Електронний ресурс] / О. Доротюк // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_5 Досліджено проблему готовності учнів до вибору професій, проаналізовано результати експериментального дослідження, розроблено рекомендації з підготовки освітнього середовища для вирішення завдання професійного вибору. Проведено моніторингове дослідження з теми. інтерпретація результатів надає змогу дійти висновку про наявність таких проблем, як незацікавленість у виборі професії, небажання планувати професійне майбутнє, незнання власного інтелектуального і творчого потенціалу, здібностей до навчання відсутність в учнів старших класів знань про ринок праці, про трудову діяльність людини, про професії та професійні функції спеціаліста. Запропоновано методи для розвитку індивідуальних здібностей учнів і формування в них свідомої позиції, активності, наполегливості під час вибору майбутньої професії.
| 3. |
Доротюк О. Психологічні чинники формування гармонійного середовища в умовах реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Доротюк // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_16 Узагальнено результати дослідження педагогічного колективу, як інструментарій для створення розвиваючого гармонійного середовища компетентнісно-орієнтованого навчання в умовах закладу загальної середньої освіти. Розроблена автором технологія є інноваційною та може використовуватися для управління освітніми закладами. Вона полягає у визначенні характерологічних рис учасників освітнього процесу, що реально впливають на їх діяльність та комфортні умови праці. В сучасній освіті поширеним є таке явище, як емоційне професійне вигорання педагогів, що характеризується дратівливістю чи байдужістю комунікаціях з учнями та колегами, відсутність інтересу до оточуючого середовища та до результатів власної праці. Таке явище створює напруження в колективі та робить його вкрай непродуктивним. Наша технологія дає можливість розпізнати провокуючі негативні фактори для людини та уникати їх і створити умови для комфортного перебування на роботі. Окрім узагальнюючих результатів, керівництво школи має індивідуальну характеристику на кожну працюючу особу. На думку автора, це дозволяє скласти технологічну карту процесу управління освітнім закладом для планування стратегічних і тактичних завдань та цілей. Це позитивно позначиться на якості педагогічного процесу, на настрої та здоров'ї вчителів, на успішності учнів та задоволеності батьків та покращить імідж освітнього закладу.
|
|
|